فروش دستگاه میکسر ، سرند ، اکسترودر ، ویندرو ، آسیاب چکشی ، بسته بندی ، الویتور

۱۶ تیر ۱۳۹۷

مشخصات مالک دستگاه فرهاد غلامحسینی
نام دستگاه میکسر – سرند – اکسترودر – ویندرو – آسیاب چکشی – بسته بندی – الویتور –
مشخصات دستگاه میکسر:
این دستگاه جهت اختلاط کود با مواد افزودنی کاربری دارد. این دستگاه سرعت و تناژ اختلاط را افزایش می دهد.
مشخصات فنی:
ساخته شده از ورق mm8 – با قدرت موتور 40 اسب بخار و دور خروجی گیربکس 10 دور در دقیقه – سیستم انتقال نیرو توسط چرخ زنجیر جفتی 80 – سیستم میکس کردن به صورت پاروئی رفلکسی (رفت و برگشت) می باشد – ظرفیت این دستگاه 5 تن در ساعت – تابلو برق مستقل.سرند:
این دستگاه کود را دانه بندی کرده و کلوخه و سنگ داخل آن را بصورت ویبره جداسازی می کند و عمل ریز کردن و الک کردن کود را بر عهده دارد. ظرفیت این دستگاه 15 تن در ساعت می باشد.
مشخصات فنی:
ساخته شده و نورد شده از ورق mm10 و جوشکاری شده به صورت رکتی فایر – 40 عدد رولیک مجزا کننده توری سرند با شاسی – انتقال نیروی حرکات طولی سرند توسط الکتروگیربکس kw5/7- دارای دریچه ریزش از پایبین به قطر cm120 در آخرین نقطه قیف و در بالاترین نقطه به قطر m14 در قسمت گردش کننده روزنه های سرند.
قطر خارجی 14 متر، ارتفاع 6 متر به وزن 25 تن، نیروی محرکه 8 چرخ توپر لیفتراک بصورت اصطکاکی با الکتروگیربکس موتوژن 5/7 کیلووات، دور خروجی 30 کیلووات کنترل توسط تابلو برق و سیستم کنترل از راه دور بی سیم، روزنه های سرند 30×30 میلی متر. اکسترودر:
اکسترودر حماله ای است که فقط مقدار و حجم مواد حرکت داده شده را کنترل می نماید. حرکت این حماله بصورت یکنواخت و مساوی از مزایای این دستگاه می باشد. این عملکرد باعث می شود دوزینگ مواد بصورت دقیق انجام گردد.
مشخصات فنی اکسترودر 8 تنی:
تمام اکسترودرهای ساخته شده از لوله مانیسمان آلمانی بدون درز صنعتی – نوع جنس CK45 – محور داخل و گامهای تعبیه شده آن از ورق mm4 و یاتاقان های ثابت محصور شده توسط کاسه نمد به قطر داخل لوله و طول کل لوله – گام نرمال همه اکسترودرها cm25 می باشد که به صورت مارپیچ حرکت می کند.
شامل بخش انتقال کود بصورت تانژانتی الکتروموتور به قدرت 5/7 کیلووات با تابلو برق مستقیم قابلیت تعبیه شدن از زاویه صفر تا 45 درجه مثبت، قدرت 10 تن کود در ساعت بطول 6 متر مفید با هاپر ورودی مواد، انتقال مواد بصورت پیچی با قدرت دوران 400 دور در دقیقه به وزن 5/2 تن با لوله انتقال 16 اینچی.

بسته بندی:
این دستگاه قابلیت بسته بندی کود غنی شده از حجم 100 گرم تا 5 کیلوگرم را داراست. این بسته بندی کود عمدتاً مصارف خانگی دارد.
مشخصات فنی:
با سیستم ریزش به صورت پیمانه ای به صورت بسته بندی – ظرفیت این دستگاه 60 بسته در دقیقه می باشد – سیستم توزین بصورت حجمی – کلیه قطعات و حرکات اهرمها به صورت مکانیکی یا یاتاقانهای ثابت و فیکس شده – نوع نایلون قابل استفاده گریس یاتاقان (سلولزی) با سیستم دوختی حرارتی و کنترل دوخت توسط حسگر حرارتی – تابلو برق مستقل.

الویتور:
این بالابر مواد را به صورت پیمانه ای از سطح تا ارتفاع 5/13 متر بالا برده و در داخل سرند میریزند و الویتور دگر تا ارتفاع 12 متری بالا برده که برای بارگیری کامیون ها استفاده می شود. قدرت ریزش با این بالابرها که به صورت پلکانی است حدود 15 تن در ساعت می باشد.
مشخصات فنی:
بالابر 5/13 متر به ابعاد 4×100×100 سانتی متر به ارتفاع 5/13 متر با هاپر ریزش مواد اولیه و کانال انتهایی ریزش مواد به داخل سرند به طول 5/4 متر با الکتروگیربکس kw10 و تابلو برق مستقل به همراه سیستم کنترل از راه دور توسط بیسیم بالابر بر 12 متری به ابعاد 4×100×100 متر با ارتفاع 12 متر با کانال ریزش مواد به داخل کامیون می باشد. انتقال پیمانه توسط زنجیر mm16 – تعداد 40 عدد پیمانه از ورق mm4 با حجم کودگیری هر کدام 3/1 مترمکعب و سرعت حرکت 20 پیمانه در دقیقه توسط الکتروگیربکس و چرخ زنجیر سایز 80.

اکسترودر:
اکسترودر حماله ای است که فقط مقدار و حجم مواد حرکت داده شده را کنترل می نماید. حرکت این حماله بصورت یکنواخت و مساوی از مزایای این دستگاه می باشد. این عملکرد باعث می شود دوزینگ مواد بصورت دقیق انجام گردد.
مشخصات فنی اکسترودر 5 تنی:
تمام اکسترودرهای ساخته شده از لوله مانیسمان آلمانی بدون درز صنعتی – نوع جنس CK45 – محور داخل و گامهای تعبیه شده آن از ورق mm4 و یاتاقان های ثابت محصور شده توسط کاسه نمد به قطر داخل لوله و طول کل لوله – گام نرمال همه اکسترودرها cm25 می باشد که به صورت مارپیچ حرکت می کند.
شامل بخش انتقال مواد بصورت تانژانتی الکتروموتور به قدرت 5/5 کیلووات با تابلو برق مستقیم قابلیت تعبیه شدن از زاویه صفر تا 45 درجه مثبت، قدرت 5 تن کود در ساعت بطول 6 متر مفید با هاپر ورودی مواد، انتقال مواد بصورت پیچی با قدرت دوران 400 دور در دقیقه به وزن 5/1 تن با لوله انتقال 14 اینچی.

آسیاب چکشی:
برای دانه بندی زیر استفاده می شود و مواد را بصورت پودر در می آورد، این دستگاه مواد را برای اختلاط با مواد افزودنی در داخل میکسر آماده می کند.
مشخصات فنی:
سیستم عمودی آسیاب به صورت چکشی بود که در هر دوران محور آن همزمان 40 چکش به صورت تسمه ای مواد را از داخل روزنه های آسیاب با فشار رد می کند.
اندازه روزنه های سرند آسیاب در حال حاضر mm10 بوده که قابلیت تعویض نیز دارد. (کوچکتر یا بزرگتر شدن روزنه های آسیاب)
به وزن 4 تن با چکشهای گردان، قدرت موتور 30 کیلووات و 1440 دور در دقیقه دور موتور به انضمام هاپر ورودی و عمودی.

ویندرو:
جهت هوا دهی کودهای پشته گذاری خیس برای رساندن رطوبت به 20 درصد و نیز جا به جا کردن کودهای خشک و تر و اصطلاحاً تبدیل کود خیس به کود پوسیده، جهت آماده سازی و غنی سازی کود به کار برده می شود.
مشخصات فنی:
ساخته شده از ورق mm10 به صورت خم کاری شده یک تکه – دارای تابلو فرمان مستقیم و دو عدد اینورتر – غلطک پشت ریز به قطر cm80 با مارپیچ چپ و راست و 4 عدد یا یاتاقان ثابت – انتقال حرکت از هر دو طرف با الکتروگیربکس مجزا با قدرت kw5/5.
موتور پرکینگز انگلیس 6 سیلندر گازوئیلی، ژنراتوری، با موتور گازوئیلی 80 کیلو وات با سیستم اکسترودر فلکسی (پشت ریز) الکتریکی با یک اپراتور به وزن 25 تن کابین اپراتور با قدرت 15 تن در ساعت.

قیمت توافقی
اسکان اراک – ساوه – مامونیه – سلطان احمدلو
اطلاعات تماس 09121225910
ایمیل r.nihreer@hotmail.com

 

آگهی های مشابه :
فروش دستگاه شات بلاست همرا با غبارگیر
فروش دستگاه گرانول ساز ، کود ، خوراک دام و طیور
تولید ورقهای پلیمری pp ، ps، pvc ،abs، pt، پلی کربنات ، کریستال ، پلی استایرن ، پلی آمید
فروش دستگاه جت میل ( Jet Mill ) , پین میل (Pin Mill) و بال میل (Ball Mill) آزمایشگاهی
فروش خط تولید ذغال فشرده
فروش دستگاه درایر روتاری
فروش خط تولید مصنوعات پلی اتیلن با گرید 3840 به روش دورانی
فروش ماشین الات صنایع فلزی
فروش کانکس 6 در 2.5 دپو ماشین
فروش دستگاه دوخت هایفرکانس
فروش دستگاه وکیوم ممبران
فروش کوره رنگ پودری الکترواستاتیک
فروش دستگاه تمام اتوماتیک فیلتر سازی هوا
فروش دستگاه MIKROMAT SF60
فروش دستگاه خشک کن کابینی گازی